مثل مداد
شعر واندرز
پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:مثل مداد, :: 19:21 :: نويسنده : حاتم محمودی

 

 

مثل مداد

 

پسرک از پدر بزرگش پرسید : پدر بزرگ داری درباه چی می نویسی؟ پدر بزرگ پاسخ داد: درباره تو پسرم ،اما مهمتر از آنچه می نویسم، مدادیه که با اون می نویسم.می خوام وقتی بزرگ شدی تو هم مثل این مداد بشی!

پسرک با تعجب به مداد نگاه کرد و چیز خاصی در آن ندید وگفت: اما این هم مثل بقیه مدادهایی است  که دیده ام پدربزرگ گفت: بستگی داره چطور به اون نگاه کنی،در این مداد پنج صفت هست که اگر به دستشون بیاوری برای تمام عمر ت  با دنیا به آرامش می رسی.

 1.این که تو هم مثل مداد می تونی کارهای بزرگی انجام بدی،اما هیچ وقت فراموش نکن دستی هست که تک تک حرکاتت رو هدایت می کند .یادت باشه اون خداست  که همیشه تو رو تو مسیر اراده اش حرکت مده.

2. یادت باشه بعضی وقتها باید دست از نوشتن بکشی ورنج مدادترشو تحمل کنی این کار باعث می شه مداد کمی رنج بکشه اما آخر کار، نوکش تیز تر می شه واثر ی که از خودش به جا   می گذاره  ظریف تر ، باریک تر و زیباتره پس برای  این که  آدم بهتری باشی باید سختی های زندگی را تحمل کنی.

3. یک مداد همیشه برای پاک کردن اشتباهاتش از پاکن کمک می گیره پس یادت باشه اصلاح یک اشتباه نه تنها کار  بدی نیست بلکه سبب می شه همیشه خودت را در مسیر درست نگه داری.

4.  چوب یا شکل خارجی مداد هیچ اهمیتی ندارد آنچه مهمه زغالیه که داخل مداد  قرار دارد پس همیشه  مراقب درونت باش

5. مداد همیشه  رو کاغذ اثر خودش را به جا می گذاره  پس بدون  هرکاری که تو زندگی ات می کنی یه ردی از تو به جا می گذاره پس سعی کن نسبت به هر کاری که می کنی هوشیار باشی  وبدونی چه کاری داری مکنی.  

 



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت19:51---15 فروردين 1392
سلام دوست عزيز از وب خوب و پرمحتوا شما خوشم اومد موفق باشيد. در صورت تمايل براي تبادل لينک در وبسايت من نظر بزاريد.
براي کسب درآمد و افزايش بازديد وبلاگ خود به سايت زير برويد و با عضويت کسب درآمد کنيد و تعداد بازديدهاي وبلاگ خود را افزايش دهيد.
آدرس سايت:

http://hit.ultrasoft.ir/link-5445.html

با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها